Sprzedaż detaliczna.
Firma

Dlaczego Twoja firma powinna wdrożyć oprogramowanie sprzedaży detalicznej?

Za pomocą oprogramowania wspierającego sprzedaż detaliczną możesz nie tylko łatwiej sprzedawać, ale także sprawniej prowadzić cały sklep.

Zmiany we współczesnym handlu wymuszają na właścicielach sklepu sięganie po nowe rozwiązania wspomagające procesy sprzedażowe. Aby nie pozostać w tyle, przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na oprogramowanie sprzedaży detalicznej współpracujące ze stanowiskami POS. Co możesz zyskać?

Dlaczego warto wdrożyć program sprzedażowy do sklepu?

Realizacja transakcji w sklepach ma dzisiaj całkowicie inne oblicze niż przed laty. Teraz w punkach handlowych dominują zaawansowane stanowiska POS, które obejmują ekrany dotykowe, komputery, urządzenia fiskalne, wagi oraz oprogramowanie POS, którego naczelnym zadaniem jest połączenie wszystkich tych elementów ze sobą oraz z całym systemem informatycznym firmy.

Poprzez dopasowany do swoich potrzeb system sprzedaży sklep może otrzymać do dyspozycji złożony zestaw narzędzi wspomagających prowadzenie swojej codziennej działalności. Razem z nim dostaje również szereg korzyści, które pozwalają jej na efektywne prowadzenie całego biznesu.

System POS jako zaawansowany program sprzedażowy do sklepu umożliwia sprawne zarządzanie zarówno jednym sklepem, jak i większą siecią sprzedaży detalicznej. Wspomaga dzięki temu płynny przepływ informacji, pozwala na szybkie raportowanie, zarządzanie magazynem, organizowanie promocji, sprawniejszą obsługę klientów w ramach programów lojalnościowych, a także umożliwia zwiększenie ogólnej efektywności procesów sprzedażowych.

Jakie funkcje oferują programy dla sklepów?

Dzięki różnorodnym funkcjom system POS może pomóc firmie w prowadzeniu wielu czynności w małych i średnich sklepach i sieciach sklepów. Wśród dostępnych funkcjonalności znajdują się między innymi:

 

  • Transakcje – obsługa transakcji sprzedażowych, także poprzez współpracujące urządzenia fiskalne różnych dostawców.
  • Stan kasy – kontrola aktualnego stanu kasy w sklepie.
  • Historia – generowanie informacji o towarach od momentu wprowadzenia ich do magazynu firmy.
  • Sprzedaż towarów – informacje o towarach sprzedających się najlepiej i najgorzej.
  • Statusy towarów – oznaczanie towarów określonymi statusami, na przykład obowiązkowy czy nowość.
  • Rozliczenia – informacje o rozliczeniach z kontrahentami.
  • Zyski – monitorowanie zysków w wybranych okresach.
  • Etykiety – tworzenie i wydruk etykiet na półki.
  • Kody kreskowe – generowanie i wydruk kodów kreskowych.
  • Dostawy – wprowadzanie dostaw do systemu za pomocą terminali.
  • Cenniki – automatyczne tworzenie cenników i przydział towarów.
  • Rabaty – łatwe tworzenie przecen dla określonych grup i poszczególnych produktów.
  • Inwentaryzacja – sprawne prowadzenie inwentaryzacji towarów w sklepie.

Jakie oprogramowanie dla sklepu wybrać?

Firmy zamierzające wdrożyć oprogramowanie POS mają do dyspozycji szeroką gamę ofert. Dobór odpowiedniego programu stanowi podstawę efektywnej działalności, stąd też warto zdecydować się na pomoc ekspertów w procesie wdrożeniowym.

Kompleksową obsługę w ramach wdrożeń systemów sprzedażowych dla sklepów, we współpracy z rozwiązaniami dostarczanymi przez Insoft, Datalogic, Posnet, Posiflex, Zebra, Novitus, Gastro, oferuje warszawska firma ITCenter, która od lat zajmuje się obsługą informatyczną firm w sektorze MŚP.

Odpowiednio dobrane i profesjonalnie wdrożone oprogramowanie sprzedaży detalicznej to przyszłościowa inwestycja dla każdej firmy w branży handlowej. To sposób, by skutecznie stawić czoła wymaganiom nowoczesnego handlu i dążyć dzięki temu do jeszcze lepszej pozycji rynkowej i wyższych zysków.

 

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.