Drukarnia internetowa to tysiące gadżetów reklamowych dla każdego biznesu. Reklama offline wbrew pozorom działa jeszcze skuteczniej w czasach pandemii. Poznaj powody, dlaczego warto zamawiać druk online!
Dlaczego warto korzystać z drukarni internetowej?
Podstawową zaletą korzystania z Drukarni Online jest wygoda i szybkość zamówień. Na stronie internetowej w przejrzysty sposób skatalogowano całą ofertę. Kilkoma kliknięciami można zamówić wybrane produkty, wybrać ich parametry i przejść do koszyka. Cały proces został zaplanowany tak, by użytkownik w jak najbardziej intuicyjny sposób mógł dokonać zakupów.
Zamawianie produktów w tej drukarni internetowej daje możliwość dostarczenia ich do każdego miejsca w Polsce. Nieważne, czy działasz w stolicy, czy na mazurskiej wsi – masz taki sam dostęp do jakościowych usług. Z takiej samej jakości korzystają więc duże agencje reklamowe i osoby prowadzące niewielkie, lokalne biznesy. Świat online daje równy dostęp do korzystania z najnowszych form reklamy.
Nr 1: 1000 gadżetów reklamowych dla każdego biznesu
Ulotki, wizytówki, plakaty, katalogi, papiery firmowe, koperty, bilbordy, szyldy i rollupy to tylko mały – choć jeden z najważniejszych – katalogów usług drukarni internetowej. Ze strony można zamówić również firmowe gadżety np. długopisy, breloczki, parasolki, a nawet krokomierze czy plecaki.
Oferta Drukarni Online spełni oczekiwania dużych przedsiębiorstw, które zamawiają wielotysięczne nakłady gazetek reklamowych i agencji reklamowych, które potrzebują nietypowych czy kreatywnych bilbordów dla swoich klientów. Z usług drukarni mogą korzystać również placówki edukacyjne, szkoleniowe, urzędy, samorządy lokalne czy organizacje. Liczy się także pojedynczy klient. Jeśli zatem chcesz zamówić 100 sztuk wizytówek, to z powodzeniem możesz zwrócić się do dobrej drukarni internetowej.
Nr 2: Reklama offline działa w czasach pandemii
Jeśli myślisz, że inwestowanie w reklamę offline w czasach pandemii nie jest zasadne – nic bardziej mylnego. Podczas, gdy wszyscy lokują budżety w rozwiązania online, bijąc się stawkami za pozyskanie klientów, to w niektórych branżach nadal warto – a nawet trzeba korzystać z reklamy outdoorowej.
Potencjalni klienci niewielkich, indywidualnych praktyk np. usług dietetycznych, szkoleń dla psów, szkół językowych czy lokalnych sklepów ze zdrową żywnością są codziennie zasypywani komunikatami w mediach społecznościowych. Dotrzyj do nich niestandardowo – pokaż swoją usługę w widocznych miejscach w mieście, rozłóż ulotki w zaprzyjaźnionych placówkach czy dołącz je do regionalnych tygodników. W czasach pandemii papierowa forma będzie unikalnym i skutecznym sposobem na reklamę.
Nr 3: Jakość z drukarni internetowej na najwyższym poziomie
Dobra drukarnia internetowa wszystkie zlecenia realizuje na profesjonalnym sprzęcie poligraficznym. Jakość druku jest najwyższa i spełnia najbardziej wymagających reklamodawców. Sprzęty obsługiwane są przez pracowników, którzy od lat fachowo działają przy druku. Można również liczyć na bardzo dobrą obsługę klienta i pomoc z zamówieniem.