Wyświetlacze reklamowe wyposażone w ekrany dotykowe są nowoczesnym sposobem na zwrócenie uwagi klienta. Są wykorzystywane nie tylko do reklamowania, ale także przedstawiają treści przydatne w danym czasie i lokalizacji odbiorcom. Jakie są ich pozostałe zalety?
Współczesne życie zostało zdominowane przez różnego rodzaju wyświetlacze. Codziennie mamy styczność z ekranami smartfonów, tabletów, laptopów i telewizorów, a także wyświetlaczami znajdującymi się w przestrzeni publicznej. Ponieważ stanowią one ważny aspekt naszego funkcjonowania, warto przyjrzeć się ich charakterystyce. Firma Samsung proponuje m.in. wysokiej jakości ekrany dotykowe i wyświetlacze reklamowe.
Czym są ekrany profesjonalne?
Produkty konsumenckie, które używane są w naszych domach, nie są przystosowane do wykorzystania na lotniskach, w hotelach, sklepach i galeriach handlowych oraz na liniach produkcyjnych. Urządzenia te nie są przygotowane do funkcjonowania poza warunkami domowymi, ponieważ do działania potrzebują stałej temperatury i określonego poziomu wilgoci. Dodatkowo warto pamiętać, że urządzenia komercyjne zazwyczaj pracują tylko kilka godzin na dobę.
Zupełnie inne funkcje mają ekrany profesjonalne, np. wyświetlacze reklamowe. Urządzenia profesjonalne przygotowane są do działania w zmiennych warunkach, przez długi czas (nawet do dwudziestu czterech godzin na dobę) i bezawaryjnie. Wyświetlacze reklamowe firmy Samsung mają także inne zalety: idealną widoczność w świetle słonecznym (również dzięki wyjątkowej jasności ekranu, od 500 do 2500 nitów), odporność na pył i wodę oraz trwałość. Dodatkowo gwarancja producenta jest rozszerzona i pozwala na błyskawiczny serwis przy relatywnie niewielkich kosztach. To właśnie tego typu wyświetlacze reklamowe są używane w sklepach i galeriach handlowych.
Czym wyróżniają się profesjonalne wyświetlacze?
Ekrany dotykowe, które oprócz galerii handlowych znajdują się również np. na dworcach, są dodatkowo zabezpieczone przed możliwością uszkodzenia. Proponowane przez firmę Samsung wyświetlacze OHN-D mają dwa ekrany, dzięki czemu treści mogą być prezentowane z obu stron urządzenia. Tego typu wyświetlacze można spotkać np. na przystankach autobusowych.
Kolejną wbudowaną funkcją profesjonalnych, dotykowych wyświetlaczy reklamowych są czujniki, np. natężenia światła lub hałasu. Pozwalają na użytkowanie ich w dzień oraz w nocy, a także wykrywają dźwięki (np. przyjazd pociągu, autobusu), które pozwalają na reakcję i przyciągnięcie uwagi odbiorców.
Dodatkowo wyświetlacze reklamowe firmy Samsung OHN i OHN-D mają wbudowane oprogramowanie MagicINFO Player S6, które zapewnia płynność użytkowania i umożliwia sprawne zarządzanie treściami. Budowa tego rodzaju wyświetlaczy pozwala także na bezproblemową naprawę dzięki możliwości szybkiego dostępu do wnętrza urządzenia.
Ekrany profesjonalne często są częścią sklepowych witryn. Nowoczesne technologie i estetyka, o które dba firma Samsung, przyciągają uwagę klientów galerii handlowych, a także podkreślają prestiż biur i innych budynków.